On-line
On-line prostředí pro přístup odkudkoliv.
Už žádné vzádelné plochy.
API
Otevřené API pro komunikaci se systémy 3. stran.
2FA
Dvoufaktorové ověření pro zvýšení bezpečnosti.
Překlady
Správa lokalizačních balíčků systém otevírá všem možnostem.
Propojte své nové ERP se systémy třetích stran pomocí vlastních modulů. Stačí je jen nainstalovat a nastavit.
Párování příchozích plateb s vydanými fakturami; párování odchozích plateb s přijatými fakturami; kontrola příjmů a výdajů v grafech; automatické generování faktur z uhrazených proforem.
Odesílejte objednávky, faktury a zákazníky z Presty do ERP, nebo naopak produkty a skladové zásoby z ERP do Presty.
Stahujte objednávky z Amazonu a spravujte je přímo v ERP. Výhodou jsou objednávky ze všech zdrojů pohromadě, spojené do jednotných statistik.
Využíváte pro skladování svého zboží a vyřizování objednávek službu Skladon? Všechny objednávky naimportované do ERP systém automatizovaně odešle do systému vašeho fulfillmentového partnera.
Využíváte pro své objednávky přepravní službu Zaslat.cz? Všechny objednávky naimportované do ERP systém automatizovaně odešle do systému vašeho fulfillmentového partnera.
Podívejte se, co vše systém nabízí.
Centrální správa objednávek zaručuje přehledonou práci s objednávkami z různých zdrojů vašeho podnikání. Objednávky lze přes API získávat prakticky odkudkoliv.
Při využití našich oficiálních modulů lze ihned po spuštění začít stahovat objednávky z Amazonu, PrestaShopu či WooCommerce a odesílat je do Pohody, Skladonu nebo Zaslat.cz.
Správa produktových karet v kontextu jednoho nebo více skladů dělá ze systému opravdu komplexní nástroj. Produkty a sklady lze dále využívat na pokladně v kamenném obchodě; pro přehled zboží na skladových lokacích; nebo pro účely synchronizace s e-shopem pomocí oficiálních modulů nebo API.
Potřebujete systém využívat jako pokladnu v kamenné prodejně? Poznejte funkce pokladny Skyware, propojte ji s ručními skenery či jinými čtečkami a prodávejte zboží pouhým načtením EAN kódu.
Fakturace dovoluje nejen uzavřít systémově celý proces poptávka -> objednávka -> faktura, ale přináší také další možnosti:
Vyberte si tarif, který nejvíce vyhovuje vašim potřebám.
* Při instalaci nové instance naší aplikace se platí tzv. aktivační poplatek. Tento poplatek slouží k úhradě administrativy, přípravě serveru a dalším úkonům spojených s inicializací projektu. Aktivační poplatek je 4 990 Kč a je nevratný. Pro vyzkoušení produktu před uhrazením aktivačního poplatku slouží demo.
Náš systém si můžete na týden zdarma vyzkoušet.